Qatar Stars League | دوري نجوم قطر

QSL | الدوري القطري

Al Duhail vs Al Sadd Live Streaming – March 1, 2018- Qatar Stars League

Watch QSL 2018 First match of Week 19 between Al Duhail vs Al Sadd Football match live Streaming on One HD and Qatar National Sports Channel, with a ball by ball Live commentary ESPN Cricinfo Qsl 2018 and live scores on Cricbuzz QSL match. Here you can get the live streaming details of Qatar Stars League 2018 Al Duhail vs Al Sadd.

Al Duhail vs Al Sadd Live Streaming 2018

QSL Match Details:

  • Event:Qatar Stars League 2018
  • Match:Week 19
  • Teams:Al Duhail vs Al Sadd
  • Date:1st March, 2018
  • Day:Thursday
  • Venue:Al Duhail Stadium.
  • دوري نجوم QNB – موسم 2017 / 2018
  • استاد عبدالله بن خليفة- نادي الدحيل
  • الخميس 1 مارس 2018 – الساعة 18:00

Where to Watch Live:

The Live coverage of all matches of Qatar stars League 2018 Live Streaming will be looking after by many international sports channels as Al Jazeera Sports and One HD is the official broadcasting channel of this event.In Qatar, One HD Sports will telecast these matches and this sports channel as provide its services in Middle East countries For Broadcasting and Live Streaming of Al Duhail vs Al Sadd.

Match Prediction:

Al Sadd Will win the Match

Al Duhail vs Al Sadd Live Streaming:

You can Watch the Live Streaming of Qsl 2018 Excursively here just simply click on the Watch Live button to watch the Live Steaming of QSL match and enjoy watching but wait dont forget to share it with you friends.

QSL Match Overview
For Arabic Click Here
صراع الصدارة سيكون على أشده عندما يلتقي الدحيل و السد على استاد عبدالله بن خليفة مساء الخميس القادم ضمن مباريات الأسبوع التاسع عشر لدوري نجوم QNB، حيث أن الفريقين يحتلان المركزين الأول والثاني، فالدحيل متصدر الترتيب برصيد 48 نقطة، وخلفه بفارق نقطتين السد في المركز الثاني برصيد 46 نقطة. المواجهة المُرتقبة والمُنتظرة من المؤكد أنها ستُحدد بصورة كبيرة شكل التنافس في الجولات المتبقية، حيث سيكون هناك ثلاثة أسابيع في الدوري متبقية غير الأسبوع التاسع عشر القادم، وهذا مايعني أن المباراة بين الفريقين قد يكون لها تأثير كبير على تحديد البطل هذا الموسم، ومن هنا سنجد أن كلا المدربين بلماضي وفيريرا سيستخدمان كافة الأسلحة والأوراق الهجومية المتاحة من أجل حسم اللقاء. والقمة تشير إلى أنها ستكون مثيرة وحافلة بالندية لما يضمه الفريقان من نجوم كبار، وهي أيضاً يمكن أن تساهم في رسم ملامح البطل، وأن الفريقين دائماً ما يتبادلان الفوز وأي منهما مؤهل لتحقيق الانتصار على الآخر ومن الصعب التكهن والتوقع بالنتيجة والتي ستبقى مرهونة بما سيكون عليه مستوى ومردود الفريقين في المستطيل الأخضر، لاسيما أن كل منهما خرج بنتيجة عريضة بالجولة الماضية، حيث فاز الدحيل على الخور برباعية دون رد، والسد على الأهلي بخمسة أهداف دون رد، وهذا يؤشر على القيمة الفنية والتهديفية للطرفين. وستحظى المباراة الكبيرة بمتابعة الجماهير وخاصة من الناديين.. وعلى المستوى الفني ستشهد الكثير من الجمل التكتيكية وهو ما يجعل بلماضي فيريرا في حالة طواريء مستمرة خلال التدريبات والتحضيرات من أجل الوصول للتشكيلة المثالية التي يمكن أن تقود أحدهما إلى بلوغ هدفه ومسعاه، من خلال القراءة الواقعية والتعامل المنطقي مع مجريات المباراة وما يملكه كل منهما من أدوات تساعده على الحسم. الفريقان يعرفان بعضهما جيداً ولا توجد أي حالة غموض أو عدم وضوح بينهما، فالأمر مكشوفاً جداً لهما وخطوطهما واضحة، وبلا شك أن كل مدرب سيحاول تعزيز المد الهجوم من الوسط وتوصيل الكرات والبحث عن ثغرات في خط دفاع منافسة، وفي ذات الوقت العمل على التنظيم الدفاعي والرصد الميداني المدروس، وهما يضمان لاعبين في خط الدفاع على مستوى عالي، حيث في الدحيل لوكاس مينديز ومحمد موسى وسلطان البريك ومراد ناجي، وفي السد مرتضى محمد وعبد الكريم حسن وبيدرو وحامد إسماعيل، كما أن الوسط سيكون العلامة الفارقة في ترجيح الكفة لهذا الطرف أو ذلك من خلال الأدوات الموجودة في صفوفهما، وهما يملكان ما يجعلهما يناوران في هذه المنطقة، والرهان في السد سيكون على القائد تشافي وعلي أسد والهاجري، وفي الدحيل سيكون على أبوضيف ولويز مارتن ونام تاي هي وإسماعيل محمد، وأن مفاتيح اللعب في الوسط يمكن أن ترجح كفة هذا الطرف أو ذاك وفقاً لما سيكون عليه الأداء في الميدان. كما أن الهجوم سيكون هو الرهان الأكبر في المواجهة بحكم القوة التي يملكها الفريقين في هذا المركز، وهذا ما سيجعل المهمة الدفاعية كبيرة، حيث سيكون في صفوف الزعيم بغداد بونجاح ويوغرطة حمرون وأكرم عفيف، في المقابل سيكون في الدحيل يوسف العربي ويوسف المساكني والمعز علي. ووجود هؤلاء النجوم في الخط الأمامي للفريق سيزيد من الأعباء الدفاعية على الفريقين.. فمن الذي سيمكنه الحسم في هذه القمة المُرتقبة والمُنتظرة الدحيل أم السد؟ أم ستنتهي المواجهة بينهما بالتعادل؟

The much-anticipated experience between QNB Stars League pioneers Al Duhail and second-put side Al Sadd features the Week 19 activity. What’s more, flashes are certain to fly when the best two groups around battle it out on the field on Thursday, first March. The commence is at 18:00 at the Al Duhail Stadium.

Al Duhail are the main unbeaten side up until this point and have 48 focuses, while Al Sadd are not far behind with two focuses less. The title race has basically come down to these two groups and whoever win this challenge are relatively sure to be the champions this season.

Both had enlisted huge edge wins a week ago, Al Duhail blanking Al Khor 4-0 and Al Sadd trouncing Al Ahli 5-0.

Mentors Djamel Belmadi (Al Duhail) and Jesualdo Ferreira (Al Sadd) are clever strategists and are known experts in bringing the best out of the players.

In safeguard, The Red Knights have Lucas Mendez, Mohammed Moussa, Sultan Breik and Murad Naji, while Morteza Mohammed, Pedro, Hamed Ismail and Abdelkarim Hassan man The Wolves’ barrier.

In midfield, Xavi Hernandez pulls the strings for Al Sadd bolstered by Jugurtha Hamroun and Ali Asad, while Nam Tae-Hee does that obligation for Al Duhail capably helped by Ismail Mohammed and Karim Boudiaf.

The assault line of the sides is similarly great. Baghdad Bounedjah (12 objectives) drives Al Sadd’s charge in the organization of Akram Afif and Hassan Al Haydous, while Al Duhail have competition top scorer Youssef El Arabi (22 objectives), Youssef Msakni (19 objectives) and Almoez Ali.

Both have a similar number of triumphs (15). Al Duhail have scored 68 objectives and yielded 20, while Al Sadd have 55 for and 17 against.

To the extent the AFC Champions League is concerned, Al Duhail and Al Sadd have won both their matches and are on course to meet all requirements for the knockout stage.

Al Duhail had won 4-2 in the primary stage.

Updated: February 27, 2018 — 1:51 pm

The Author

QSL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Qatar Stars League 2017-18 ©